Zalety kanału
Kanał jest niewątpliwie dobrym rozwiązaniem szczególnie w sytuacji gdy nie ma możliwości postawić podnośnika.
Może to być związane ze zbyt niskim pomieszczeniem lub po prostu jest to garaż i nie ma miejsca na podnośnik.
Jest jeszcze wiele innych zalet kanału,które są oczywiste a są też mniej dostrzegane.
Dobrze jest mieć kanał chociażby do prawidłowego dokręcenia wahaczy i gdy auto stoi na kołach.Wiele osób dokręca zawieszenie gdy auto wisi na podnośniku a po opuszczeniu niektóre tuleje na dzień dobry są napięte.
Lepsza możliwość zdiagnozowanie luzów w zawieszeniu.
Praca przy cudach.
Kanał jest dobry w miejscach dużego ruchu, np. serwisy olejowe lub stacje kontroli pojazdów, w takim przypadku minimalizuje się zjawisko "wpadki" na starych autach (zgnite, zamaskowane progi).
Do kanału po prostu ludzie mają pewnego rodzaju sentyment, chociaż zasadniczo zawód "mechanik" lub pomieszczenie "warsztat" od zawsze kojarzy się z kanałem chociażby z filmów, dlatego jeśli ktoś buduje warsztat bez kanału to dla części osób jest to abstrakcja.
Super się diagnozuje z kanału zawieszenia wielo-wahaczowe.
Kanał super, ale musi być komfortowe zejście. Żadne drabinki. Tylko schody.
Brak prądu podnośnik nie pójdzie do góry a na kanale można coś dłubać.
Na kanale zbieżność się, wygodnie ustawia.
Zgadza się kanał przeżytek ale jeszcze czasami się przydaje szczególnie jak auto musi stać na kołach a chcesz np. dokręcić śruby zawieszenia przy tulejach metalowo-gumowych.
Główny plus to w lato na dworze jest +40°, w garażu +30, a w kanale +20.
W kanale można schować piwko lub flaszeczkę.
Większość zalet kanału jest bezpośrednio podana przez mechaników.
Masz jeszcze inne zalety kanału napisz w komentarzu.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz